Zwroty i reklamacje

REKLAMACJE

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

    1. Kontakt

Skontaktuj się z nami mailowo: prodeco.des@gmail.com i poinformuj nas o tym, że chcesz reklamować towar. W przypadku, gdy towar został uszkodzony podczas transportu pamiętaj, aby koniecznie spisać protokół szkody z kurierem - ułatwi to procedurę reklamacji. Jeśli uszkodzenie jest jawne tzn. opakowanie zewnętrzne wskazuje na uszkodzenie towaru – spisz protokół szkody od razu podczas odbierania przesyłki. W przypadku kiedy uszkodzenie nie jest jawne tzn. przedmiot jest uszkodzony i zauważysz to dopiero po otworzeniu – skontaktuj się jak najszybciej
z kurierem i spisz protokół szkody.

    2. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz opis wady.

    3. Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz dowodem zakupu – paragon/faktura. Nadaj paczkę rejestrowaną – pamiętaj o odpowiednim zapakowaniu. Uwaga: Nie odbieramy paczek za pobraniem. Kiedy otrzymamy przesyłkę zwrócimy Ci pieniądze za zakup wraz z kosztem wysyłki lub wyślemy nowy, pełnowartościowy towar. Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

ProDeco Design

ul. Opolska 39

47-364 Ścigów

Jak przebiega proces postępowania reklamacyjnego?

  • Przyjęcie zgłoszenia reklamacyjnego.
  • Ustosunkowanie się do reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych.
  • Informacja odnośnie wyniku postępowania.

 

ZWROTY

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

 Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyn i zwrócić kupiony towar będący w nienaruszonym stanie w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Z prawa odstąpienia od umowy mogą skorzystać wyłącznie osoby fizyczne, które dokonały zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

 Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży, w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki z zamówionym towarem, prosimy poinformować nas o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia. W tym celu mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza lub przesłać stosowne pismo pocztą elektroniczną na adres:prodeco.des@gmail.com lub pocztą.

 WARUNKI ZWROTÓW:

  1. Klient ma prawo do zwrotu zakupionych u nas przedmiotów w terminie 14-stu dni od daty zakupu.
  2. Zwracany towar nie może nosić oznak użytkowania oraz uszkodzenia, a każdy element towaru musi być kompletny. 
  3. Podstawą do odstąpienia od umowy jest wypełnienie formularza oświadczenia i przesłanie go drogą elektroniczną na adres e-mail: prodeco.des@gmail.com.  
  4. Koszty związane ze zwrotem przedmiotu ponosi kupujący. Prosimy pamiętać o starannym zapakowaniu przesyłki. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem. Kupujący odsyła reklamowany towar na swój koszt. Towar proszę wysłać rejestrowaną przesyłką. Nie odpowiadamy za zaginięcie   przesyłki wysłanej przez kupującego jako zwykły list ekonomiczny.                         
  5. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14-stu dni od momentu odstąpienia od umowy sprzedaży.
  6. Towar prosimy odesłać po wcześniejszym uzgodnieniu na adres:

ProDeco Design

ul. Opolska 39

47-364 Ścigów

    7. Przesyłka powinna zawierać:

  • formularz zwrotu,
  • dowód zakupu (paragon lub faktura VAT),
  • kompletny, nieuszkodzony zwracany przedmiot.                                                                                                         
  1. Kiedy otrzymamy przesyłkę, zwracamy pieniądze za zakupy. Środki są zwracane do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
  2.  Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w odniesieniu do umów:
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl